Tilaus- ja peruutusehdot

Tilaus- ja peruutusehdot


Kauppiaan yhteystiedot


Tilausehtojen osapuolina toimivat kauppias (Vähä-Hiisi Koirametsä, MiAr Holding Oy) sekä asiakas. 


Vähä-Hiisi Koirametsä 

MiAr Holding Oy, Y: 3433461-5 

vahahiisikoirametsa@gmail.com 

0405505985 


Asiakas


Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja sekä Vähä-Hiisi Koirametsän sääntöjä ostaessaan palveluja Vähä-Hiisi Koirametsän verkkopalvelusta. 


Tilaamiseen liittyvät yleiset ehdot


Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Hinnat ovat dynaamisia ja saattavat vaihdella sesongista tai kellonajasta riippuen. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille. Asiakas vastaa omien tietojensa antamisesta ja niiden paikkansapitävyydestä. Asiakkaan tulee tutustua tilausehtoihin aina varauksen yhteydessä, sillä pidätämme oikeuden muuttaa tilausehtoja. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. 


Varaamiseen liittyvät ehdot


Asiakkaan vastuulla on tutustua Vähä-Hiisi Koirametsän sääntöihin ja ohjeisiin etukäteen sekä varaukseen liittyviin ehtoihin. Pidätämme oikeuden muuttaa sääntöjä, ohjeita sekä varausehtoja. Asiakkaan tekemä varaus on sitova, kun varausjärjestelmä on lähettänyt tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu noudattamaan myös maksutavan mukaisia ehtoja, jotka ovat voimassa valitsemallaan maksutavalla. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä kauppiaaseen, mikäli varaus on epäonnistunut, jotta asia saadaan korjattua. Kauppias ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta. Kauppias ei anna takuuta, että varattu aika on tässä tilanteessa yhä vapaa uudelleen varauksen ajankohtana. Mikäli kyseinen aika on jo uudelleen varattu, rahat palautetaan tai tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista ajankohtaa. 


Peruutukset ja muutokset


Varaukset ovat sitovia. Varauksen saa kuitenkin perua viimeistään 12 tuntia ennen varauksen alkua. Peruutus tapahtuu verkkopalvelun kautta. Rahat eivät palaudu automaattisesti asiakkaan tilille, vaan ne siirretään manuaalisesti 14 päivän sisällä peruutuksesta. 


Mikäli eläin sairastuu äkillisesti tarttuvaan tautiin, saa ajan siirtää puhelimitse alle 12 tunnin varoituksella. Peruutuspäivä lasketaan päiväksi, jolloin kauppias on saanut tiedon peruutuksesta. 


Myöhäinen peruutus ja peruuttamatta jätetty vuoro: 12 tuntia ennen vuoron alkua tehdyistä peruutuksista emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä, mutta voit siirtää vuorosi toiseen ajankohtaan ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse vahahiisikoirametsa@gmail.com. Näin löydämme sinulle sopivan uuden ajan. 


Jos vuoro jää kokonaan peruuttamatta, emme voi palauttaa maksua. 


Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) kauppias voi itse perua vuoron. Peruuttamisesta ilmoitetaan heti asiakkaalle. Asiakas saa tällöin rahat takaisin (14 päivän sisään) tai mahdollisuuden siirtää vuoroa. Force majeure -esteen vuoksi peruuntuneesta vuorosta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata. 


Varausjärjestelmä ja portti


Varattuaan ja maksettuaan vuoron onnistuneesti, varausjärjestelmä lähettää asiakkaalle sähköpostiin kuitin ja kertakäyttökoodin kulkuporttiin. Tervetuloviestissä asiakkaalle toimitetaan ohjeet Vähä-Hiisi Koirametsä -alueelle saapumisesta. 


Vähä-Hiisi Koirametsän alueen käyttö


Vähä-Hiisi Koirametsän alue on määritelty verkkosivuilla ja verkkokaupassa. Asiakkaalla on hänen varaamallaan ajankohtana käyttöoikeus alueeseen, sen varustukseen sekä mahdollisiin erikseen määriteltyihin palveluihin. Alueen varustustaso voi vaihdella ajankohdasta ja sesongista riippuen. Jos asiakas huomaa Vähä-Hiisi Koirametsässä puutteita, rikkoutumisia tai muuta huomautettavaa, hänen tulee ilmoittaa niistä välittömästi sähköpostitse tai puhelimitse. 


Asiakkaan tulee siistiä omat roskansa alueen sekajäteroskiksiin. Koiran jätökset ja muut biojätteet tulee kerätä alueelta ja laittaa mustiin alumiinikannellisiin laatikoihin. Muovipusseja ei saa käyttää eikä laittaa laatikoihin, sillä koirien jätökset kompostoidaan. 


Tulenteko on sallittua vain nuotiopaikalla ja vain yli tunnin tai pidemmissä varauksissa. Metsäpalovaroituksen aikaan tulenteko on kielletty. Asiakas on vastuussa, ettei tuli leviä. Luvattomasta tulenteosta laskutetaan 150 euroa. Kaasugrilli on aina asiakkaan käytössä. 


Vähä-Hiisi Koirametsän alue on asiakkaan käytössä varatun ajan mukaisesti. Varaaja on täydessä vastuussa omasta eläimestään sekä itsestään alueella, parkkipaikalla ja sinne johtavalla tiellä. Huomioithan tiellä liikkujat, sillä tie on yksityinen ja nopeusrajoitus on 30 km/h. 


Asiakas on velvollinen korvaamaan kauppiaalle vahingon, jonka hän tai hänen mukana olevat henkilöt tai eläimet aiheuttavat alueelle. Varaaja vastaa kaikista alueella vierailevista henkilöistä ja heidän tuomistaan eläimistä varauksen aikana. 


Alueen maasto on luonnonmukaista ja voi sisältää korkeuseroja, liukkautta, kiviä, koloja ja juurakoita. Alueella on vanha soramonttu, jota tulee varoa; alueella on varoitusnauhat. Kauppias ei vastaa luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista aiheutuvista haitoista tai kuluista.


Vähä-Hiisi Koirametsässä oleskelu ja sen käyttö tapahtuvat asiakkaan omalla vastuulla. Kauppias (Vähä-Hiisi Koirametsä, MiAr Holding Oy) ei vastaa alueella mahdollisesti sattuvista tapaturmista, loukkaantumisista tai muista vahingoista, jotka johtuvat maaston olosuhteista, sääolosuhteista, muiden eläinten tai henkilöiden toimista tai asiakkaan omasta toiminnasta. Asiakas sitoutuu käyttämään alueen palveluita tietoisena mahdollisista luonnonolosuhteiden ja maaston riskitekijöistä.


Alue on valaistu osittain, ja valot ovat päällä hämärään aikaan. Suosittelemme kuitenkin otsalampun tai muun lisävalon käyttöä. Koirilla on hyvä olla heijastinliivit tai heijastimia. 


Asiakas on vastuussa siitä, että hän sekä hänen mukanaan tuomat henkilöt ja eläimet poistuvat alueelta viimeistään varauksen päättyessä. Mikäli asiakas ei poistu tiloista ajoissa, kauppiaalla on oikeus lähettää hänelle 150 euron lasku. 


Alueella on kameravalvonta 24/7.


Valitukset


Mahdolliset valitukset tulee tehdä mahdollisimman pian aiheen ilmaannuttua. Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, valitus tulee tehdä kirjallisesti kuukauden kuluessa varauksen päättymisestä. Kauppias käsittelee valituksen mahdollisimman nopeasti, kuitenkin enintään kuukauden kuluessa. Jos asiakas ja kauppias eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi. 


Sopimuksen syntyminen


Sitova sopimus syntyy, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus). Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse. 


Kaupan peruutus ja palauttaminen


Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja tai muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja. 


Maksupalveluntarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 


Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 


Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 


Innova 2 


Lutakonaukio 7 


40100 Jyväskylä 


paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta 




Share by: